Bli medlem

Som medlem i Borås Fotoklubb får du möjlighet att delta i våra aktiviteter, föredrag, tisdagsträffar med mera. Får får även möjlighet att hyra vår studio, efter en studiointroduktion.

Innan du blir medlem får du mer än gärna komma på ett ”provbesök” till någon av våra tisdagsträffar i klubblokalen som ligger på Kellgrensgatan 23 i Borås. Lokalen finns i källarplanet och ingång är från gården.
Då att du kan se någon av de aktiviteter vi sysslar med. Då kan du också ställa frågor till oss personligen.

Det finns i dag flera sätt att ta bilder, till exempel med kamera, smartphone eller drönare. Det spelar inte någon roll vilken utrustning du använder. Här är intresset för bilden det gemensamma.
Vi har inga inträdesprov eller kunskapsprov för att gå med hos oss. Det räcker mer än väl att du har ett intresse för foto och kanske vill lära dig mer, medan du umgås med andra fotointresserade!

För att bli medlem 2023

Betala medlemsavgiften på 350 kr (100 kr för ungdom under 25 år eller familjemedlem) till plusgiro 72 881-6 och ange namn och födelsedatum på inbetalningen.
Du kan även Swisha din betalning till 1234279170.

Maila sedan vår medlemsansvarige och meddela namn, födelsedatum, adress, e-postadress och gärna telefonnummer.

Som medlem i Borås Fotoklubb får du

• delta i alla våra aktiviteter
  • vårt digitala nyhetsbrev
  • tillträde till vår aktiva Facebookgrupp (sluten grupp)